FANDOM

Owen yani takma adı ile "Koca Adam" Tamamen Drama Adasında finalistlerden birisidir ve Bağıran Yer Sincapları takımındaydı. Tamamen Drama Aksiyonda Killer Grips takımında, Tamamen Drama Dünya Turunda Chris'in Takımı Gerçekten Çok Çok Çok Çekici takımında yer aldı. Ayrıca Tamamen Drama Adanın İntikamında 2 kere göründü. 1 Kere Tamamen Drama Tüm Yıldızlarda göründü.

Kişilik Edit

Owen gerçekten katılımcılar ve arkadaşları arasında görülmüş en neşeli katılımcılardandır. Sevdiği 3 şey arasında; yemek yemek, iyi zaman geçirmek ve gaz çıkarmak vardır. O kadar iyi kalplidir ki başkaları hakkında kötü düşünmez veya kafa tutmaz. Zor olan şeylerden birisi yani Chris ile arkadaşlık kurmayı bile becerdi o yüzden arkadaşlık ilişkileri çok iyidir. Owen her zaman takım arkadaşlarına fiziksel ve zihinsel dezavantaj veren özelliklerine rağmen yinede yardım ister. Owen yemeksiz çok duramaz o yüzden yemek kokusunu yemek yemedikten çok sonra duyarsa işler pisleşir ve herşeyi yemek olarak görür. Owen çok dürüsttür. Aksiyon sezonunda "Aftermath:III" bölümünde "Gerçek yada Elektrik Sandalyesi" deneyiminde söylediği herşey doğruydu o yüzden elektrik yemedi. Ama yinede Owen'ın da başkaları gibi içeride karanlık tarafları vardır.

Also on FANDOM

Random Wiki